maanantai 25. toukokuuta 2015

Kutsumaton vieras

Tähän mennessä yhden kahden (yksi per päivä) onnettoman hämähäkin lisäksi, huoneeseeni on ollut tunkua myös ikkunasta. Lämmön ja ilmanvaihdon vuoksi on pakko pitää ikkunaa välillä auki, mutta nyt oli vaihtoilman lisäksi huoneeseeni tunkemassa jotain karvaisempaa. Kissa! Olen pohjakerroksessa, joten ihmekös tuo. Onneksi olin ikkunan lähellä passissa, ettei mennyt kaurapuurot parempiin suihin. (Ja kyllä, otin muutaman puuropussin mukaan, että on jotain muutakin huttua kuin nuudelia.)

3 kommenttia:

  1. Eloveena-tyttö!
    Oisitko saanut uuden Taunon (kisumirrin)?
    Kissat ja toxoplasmoosi-tartunta ja raskaana olevat ei ole hyvä yhdistelmä, joten varo. Lue netistä paremmin vaikka Terveyskirjastosta.
    Äiti

    VastaaPoista
  2. Mä olen aika varma, että Leena on toksoplasmoosin kyllä saanut jo kersana hyvissä ajoin (kuten varmasti myös minä). Meinaan jos ei, niin ei se meihin kyllä sitten tartukaan :)

    VastaaPoista
  3. Olen kyllä tietoinen, mutten sentään arvannut, että toksoplasmoosin saa siitä kun kissiä katsoo... :D Vaan taitaa kisumirri olla jonkinlainen kissa-tiikeri-hybridi, koska tänä aamuna kuului semmonen karjunta ja rääyntä, kun kaksi kattia meni peräkanaa tuhatta ja sataa pihamaalla.

    VastaaPoista